dissabte, 9 d’octubre del 2004

QUINZE ANYS

Totxanes, totxos i maons, la parada digital de Joan-Josep Isern, em fa adonar que ja fa quinze anys que el diari Avui publica, setmana rere setmana, el seu suplement setmanal de llibres, de la mà sempre de David Castillo. Jo no hi he col·laborat amb la continuïtat d'en JJ o de Màrius Serra (em dec haver fet gran: recordo amb claredat i un pessic de goig íntim el dia que el David va preguntar-me si em semblava que una secció sobre enigmes i jocs de paraules que li proposava el Màrius podia tenir gaire durada), però hi he tingut parada un parell de vegades i m'hi lliguen anècdotes, articles que en algun cas encara puc rellegir sense vergonya i unes quantes discussions en què m'he trobat defensant el suplement davant de llepafils literaris diversos, d'ignorants de les coses que no s'escriuen en la llengua d'Echegaray o dels inevitables ofesos per una mala crítica o una no entrevista en un país, el nostre, que figuraria al capdamunt del rànquing dels remugaires si algú s'entretingués a patrocinar-lo.

Fa quinze anys, doncs, que tenim suplement. I que en vinguin molts més.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.