diumenge, 20 de març del 2005

XOCOLATA AMARGA

És la història del peix petit i el peix gegant duta (no, avui no parlo de literatura catalana) a la xarxa... digital: la senyora Milka Boudimir, modista i propietària de dues botigues anomenades Milka Couture, va tenir la idea d'obrir pàgina a Internet i després d'un parell d'anys d'ús s'ha trobat que des de la multinacional Kraft li posen un plet per ciberocupació amb mala fe del domini "www.milka.fr".



Conta la història Eva Rosado a La Vanguardia d'avui, però si anem a les fonts trobarem sense problemes la senyora Milka explicant-se (de moment) des de l'adreça en litigi, i els de Kraft argumentant aquí que no és veritat que li demanin diners, que ells fins i tot han «proposé à Mme Budimir de prendre à notre charge le dépôt du nom de domaine "milkacouture.fr" qui correspond à l’enseigne de ses magasins. Cette appellation garantirait à Mme Budimir de continuer à développer ses activités et à informer ses clients sans créer de confusion avec notre marque». Meravellosa retòrica d'advocats per fer passar avall la prepotència. De l'assumpte ja se'n diu "affaire milka.fr", i comença a ocupar megues de Google. Com sempre, no hi ha bons ni dolents, només lògiques. I dimensions.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.