dimarts, 2 d’agost del 2005

DE VACANCES


Buscant la referència d'un seu darrer llibre de contes que, inexplicablement, no em sabien trobar a la llibreria, m'adono que Carles Bellver va escriure també un postpostsantCugat que no vaig enllaçar en el seu dia. Ho faig ara perquè el text s'ho val.

Bellver també amplia la possible llista de referents per als blogs. Ara, mig desvagat, jo encara n'hi afegiria un altre, segurament induït per les dates: em sembla que els blogs són també, en certa manera, vacances (són vacances o ens fan fer vacances: ens sostreuen). Vacances de l'ordinari, parèntesi enmig de.

I voltant voltant he trobat a la xarxeta (la Xarxa en català, vull dir) tres clàssics més d'estiu que m'ajuden a tancar aquest post dispers: el primer és la inevitable (i, com s'apunta, immutable) caravana, finament evocada a Quaderns. El segon, les suposades lectures d'estiu a cal Llibreter. I el tercer, l'endreça endarrerida (en aquest cas, de llibres a les prestatgeries) a Mails per a Hipàtia... Que sigui lleu, tot plegat.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.