diumenge, 15 de gener del 2006

A CASA

Als "Contemporáneos" de l'ABCD d'ahir hi havia una breu tria d'un poeta breu que m'agrada, José Luis Gallero, responsable de la recentment reeditada Antología de poetas suicidas.

Dels poemes escollits al suplement, em quedo amb aquest:


LAZARILLO BLUES

es el camino desconocido

el que conduce hasta casa


                            José Luis Gallero



Postdata. El Manel Ollé m'envia un altre tast de Gallero a la xarxa: unes seves Prédicas que van aparèixer a l'espai antològic del suplement d'El País. I n'enganxo una al vol, que tal com jo m'ho miro lliga amb el poema anterior i que m'hauria agradat de ser capaç d'escriure al meu quadern:

TODOS los lugares donde se aprende están a la intemperie.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.