dilluns, 4 d’abril del 2011

ESCRIURE'NS

Víctor P. de Óbanos és un fotògraf amic que recentment ha inaugurat web on explica que als catorze anys es va apoderar d'una Zeiss Ikon paterna i ja no va poder parar. Penso en la meva sensació amb un quadern i un llapis a les mans i ho entenc perfectament. Poc després va coincidir que em va haver de fer unes fotos i jo, acorralat per l'objectiu, vaig acabar escrivint unes ratlles mentre ell disparava, per comptes de fer veure que escrivia. Llavors, em vaig trobar que Ricard Torrents mencionava al seu bloc allò de la Zeiss i li vaig enviar aquells versots sobre el fotògraf i em va acabar replicant amb una prosota que també us enllaço, amb permís de tots plegats. Perquè tot i que cap de nosaltres no resistirà al pas del temps, reduïts a l'emulsió que ens volia immortals, en aquest diàleg a tres bandes sobre allò que mirem de fer tan bé com sabem també s'hi perpetua, d'alguna manera, un alè de llum.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.