dijous, 5 d’abril del 2012

PA, PEIX I ROSES

Jordi Galves acaba de publicar al seu bloc, Un dia en les carreres, una ressenya d'Una pedra sura ("Subirana, pa i peix") tan generosa que gairebé m'estimo més enllaçar-la i prou, no fos cas que sembli que no tinc àvia (ara que hi penso, fa anys que no en tinc).

I l'assumpte coincideix amb una entrada també munificient del Ramon Bassas parlant de les 23 roses per Sant Jordi acabades d'aparèixer (i de reeditar!) a Ara Llibres. I encara amb una altra ressenya de Miquel Rayó al "Bellver" del Diario de Mallorca (malauradament no enllaçable) sobre el Jardí de versos d'un nen de Stevenson: "Un gronxador, el llit convertit en vaixell, les rues dels llençols en ones de l'oceà..."

Vull dir que amb tants motius per anar a prendre l'aire a veure si se'm desinfla el jo i amb l'agenda a la mà, espero que em sabreu disculpar uns dies de pausa de novetats aquí al F l u x.


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.